Lemtingas susitikimas mariose vainikuotas jūrinėmis vestuvėmis

Tai straipsnis ne tik apie gražų, išpildytą dekorą su daug kriauklyčių ir jūros spalvų, bet ir apie labai gražią meilės istoriją, kaip pati nuotaka Indrė sako, vertą romano, nugulusio visose vestuvių dekoro smulkmenose...

Kūrybinė grupė:

Bažnyčios dekoras žvakėmis, vazomis

Jūros tema vestuvės - dekoracijos

Jaunųjų fotosesija miške

Jaunieji su akiniais nuo saulės

Svečių sėdėjimo planas jūrinės tematikos vestuvėse

Jūrinis dekoras

Sėdėjimo planas butelyje

Stalų dekoras: gėlės, stalo numeriai

Jūros tema vestuvės - vardo kortelė su jūros žvaigžde

Mažos puokštelės stalų dekore

Fotosesijos atributika

Palinkėjimų rašymas vestuvėse

Saldaus stalo dekoras - vestuvės

Foto sienelė - pakabintos nuotraukos

Foto sienelė vestuvėse

O viskas prasidėjo taip...

Kartą Indrė ir Vytauto tėtis organizavo dviejų įmonių bendrą išvyką jachtomis. Indrė tuomet savo būsimo vyro dar nebuvo niekada regėjusi.  Vytauto tėtis, turintis gerą humoro jausmą, dažnai papokštaudavo Indrę vadindamas martele, sakydavo, kad Indrė būtų puiki žmona jo sūnui. Organizuodami šią išvyką, jie vis iš to pasijuokdavo ir... prisijuokavo.

Įmonių išvykos dieną Indrė ir  Vytautas  susipažino:

,,Tą dieną jų visas vyriškas kolektyvas atvyko į sutartą susitikimo vietą. Supratau,kad vienas iš to būrio ir yra tas Vytautas. Jų kompanija buvo išties smagi. Vakaro eigoje  pastebėjau, kad vienas vaikinas labiau nei visi  stebi mane, o ir mane pačią iš didelio smalsumo vis traukė į tą pusę pasižiūrėti. Visi linksmai leidome laiką, vis išbėgdavom i lauką atsivėsinti. Kandangi su Vytautu esame panašaus amžiaus, greitai radome bendrą kalbą. Kažkokia neapsakoma šiluma ir jaukumo jausmas užplūdo. Jis man pasirodė toks artimas, nuo pirmos minutės... Kuomet  jis mane apsikabino, pajutau, kad kažkas kitaip. Kitas dienas plaukiojome mariomis link Nidos. Tokia maža, tokia saugi jaučiausi šalia. O tos akys, tos mėlynos mėlynos akys ir susivėlę banguoti plaukai užbūrė.  Ir pati aplinka... saulė, vėjas, jūra, baltos burės - viskas tiesiog nepaprasta. Vytautas buvo labai dėmesingas , visą tą savaitgalį jaučiau, kaip jis dėl manęs stengiasi. Viduj taip džiaugiausi ir tuo pačiu tai  atrodė beprotiška. Ar tai meilė iš pirmo žvilgsnio?

Savaitgalis prabėgo greitai. Laikiau atstumą nuo jo, nes maniau,kad savaitgaliui pasibaigus, pasibaigs ir tos emocijos. Grįžusi namo į Vilnių nespėjau net išsikrauti daiktų, kaip jis per Facebook man parašė, kad nori persirašyti foto. Nesupratau, kodėl būtent čia ir dabar jam parūpo tos foto. Pasakiau, kad jeigu nori, tegul užvažiuoja įsirašyti. Ir jis atvažiavo. Atidariau duris, o jis stovi su gėlėmis! Tada supratau, kad buvo viskas iš tiesų tikra. Dvi savaites kiekvieną vakarą matėmės, atrodė, kad metų metus jį pažįstu...“

Po dviejų savaičių Vytautas jau apsigyveno pas Indrę, o po metų, per vienas artimų žmonių vestuves jis netikėtai Indrei pasipiršo.

Malonūs pasiruošimo vestuvėms rūpesčiai

2014 m. Rugsejo 5 d. Vytautas ir Indrė susituokė. Šventė vyko Trakuose, viešbutyje „Margis“.

Su didžiuliu entuziazmu jie pradėjo planuoti savo vestuves. Šventės dekoras siejosi su ta diena, kai jie pirmą kartą vienas kitą išvydo. Kitaip ir negalėjo juk būti.

„Dekoras - tai mūsų pažinties istorija: jūra, jachtos, vėjas, saulė. Todėl nekilo jokių dvejonių, kad tai turi dominuoti vestuvių tematikoje. Mes dažnai važiuojame buriuoti ten, ir visos geriausios akimirkos asocijuojasi su ta aplinka“ – sako Indrė.

Jūros tema dominavo visur, kiekviename žingsnyje buvo galima matyti užuominas, kurios išpildė temą.

Vestuvėse dalyvavo netgi laivo kapitonas, kuris jų pažinties dieną buriavo jachtą. Jis simboliškai palaimino Indrės ir Vytauto santuoką. Beje, jaunavedžiams tai buvo netikėtumas, kuris, žinoma, paliko neišdildomą įspūdį tiek jiems, tiek vestuvių svečiams.

Šventės vietoje visur buvo prismaigstyta geltonų balionų, simbolizuojančių šilumą ir saulę, švietusią poros pažinties dieną.

Jaunosios puokštė bei puokštės ant stalų turėjo priminti jūrą ir smėlį. Buvo įpinta daug pastelinių spalvų ir smilgų.

Net ir šeimos židinys, kurį jaunavedžiams įteikė jų tėvai siejosi su vestuvių tematika, buvo didelė kriauklė, pripildyta mažų gintaro gabalėlių. Vytautas su Indre tėveliams atsidėkojo įteikdami gintarinius švyturius. „Kad ir kokiose jūrose jie blaškytųsi - visada rastų kelią namo“- taip Indrė pristatė jų dovanoje užslėptą mintį.

Svečiai taip pat neliko be dovanų. Jaunavedžiai jiems įteikė mėgintuvėlius-buteliukus,  į kuriuos buvo įpilta mėlynos ir baltos jūros druskos. Dalis jūros ir svarbiausių akimirkų buvo išdalinta visiems.

Sapnai taip pat dalyvauja vestuvių planavime

Indrė labai atidžiai rinkosi dekoro detales. Visus metus iki vestuvių ji planavo ir ieškojo idėjų:

„Nuo pat pradžių žinojau, kaip viskas turi būti: smėlis, akmenukai, jūros žvaigždės, kriauklės, kurių prisirinkome su šeima viešint Ispanijoje. Pakvietimus gaminome kaip laiškus, susukome juos ir dėjome į dėžutes. Viską darėme pagal pasiruoštą planą, tačiau, iki vestuvių likus vos dviem savaitėm, aš susapnavau savo vestuves. Sapne aplankyta vizija, kaip įkvėpimo šaltinis, šiek tiek pakoregavo dekoro darbus, tad rezultatas šventės dieną buvo tikrai džiuginantis.“

Sakoma, kad meilė - lyg vėjas - jos nematai, bet gali pajusti ją… Indrės ir Vytauto meilę turėjo pajusti visi vestuvėse dalyvavę žmonės. Tai pajutome ir mes, Šventės idėjos komanda.